برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

برسام و بس خوابی

1392/9/14 0:49
نویسنده : مامان مريم
884 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان که دارم مینویسم آقا برسام من و از یه خواب خیلی شیرین بیدار کرده و داره بازی میکنه به همین راحتی و منم مجبورم همراهیش کنم

تمامی ماشیناش و قابلمه و اسکوترو ......وسط پذیرایی نقش آفرینی میکنن و منم دارم نقشه میکشم چطوری دونه دونه شون و جمع کنم که متوجه نشه الانم گلدون به دست اومده لپ تاپ و نابود کنه واییییییییییییآخ خلاصه یکی نیست بگه بابا اینم مثلا شبه ما داریم من از زور خواب آقا از بی خوابی شده شب یلدای زود رس

خدایا الانم داره بقیه وسایلارو منتقل میکنه ور دل من تا راحت تر رو مخم کار کنه جالب اینجاست همه این کارار رو تو تاریکی میکنه و منم از ترس اینکه چراغ و روشن کنم دیگه باید با خواب خداحافظی کنم دارم تو تاریکی مینویسم

خمیازه با این اوصاف و چشمای درشت و خستگی ناپدیر برسام که ک.چکترین اثری از خواب توش نمیبینم باید با خواب خداحافظی کنم

اینم از حال و روز ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
16 فروردین 93 2:47
عزیزم تولدت مبارک گلم انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد