برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

آشتی با نی نی وبلاگ

1393/10/30 10:32
نویسنده : مامان مريم
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

امروز خیلی خیلی دلم میخواست بنویسم از همه چی خودم برسامی عزیزم آقای پدر و .....

دیگه هم تکراریه بابت نیومدنام از دوستان عذر خواهی کنم که خیلی وقته بهشون سر نزدم هم دیگه روم نمیشه

بعد 10ماه بالاخره تصمیم گرفتیم بیایم و وبلاگ شمارو بروز کنیم. امسال خونه قبلی و فروختیم و خونه جدید خریدیم ولی هنوز جا به جا نشدیم و تو خونه قبلی هستیم بنا به پاره ای از دلایل

برات از تبلتت بگم که جراعت نداریم بهش دست بزنیم چون آقای محترم عصبانی میشن 

تولد بابایی نزدیکه نمیدونم براش کادو چی بخرم واینکه آیا تا 7 بهمن میریم خونه جدیده یا نه اما مطمعنم نمیریم چون هنوز کارای اون خونه تموم نشدهغمگین

پسر دایی علی آقای تپل(امیر علی) به جمع خاندان اضافه شده .سعی میکنم ازش عکس بذارم تو وبلاگ.تو هم داداش صداش میزنی و عاشقشی.

دایی سجادینا رفتن سمنان و ما هم یک بار رفتیم خونشون مهمونی. ولی زود زود میان دیدنمون

شما پسر آروم و ساکت مامان یه مدته تبدیل شدی به جکی جان و خلاصه نمیشه باهات کنار اومد چون زودعصبانی میشی و فنون خود ساخته ات و رو ما پیاده میکنی.

عاشق عروسی هستی و گیر میدی فیلم عروسی ببینی و بعدش داستان داریم سر اینکه باید همون لحظه بریم تو همون فیلم عروسی تا آقا مستقیم عروس و ببینهخنده

مادر جون و پدر جون هر روز کلی برات وقت میذارن حتی بیشتر از مامانو بابا ایشالله ک بزرگ بشی جبران کنی

سپهرو سوگند که میان کلی ذوق داری ولی یه ساعت بعد از دیدنشون جنگ جهانی شروع میشهگریه

دیگه بگم از روژین که تو رو خیلی دوست داره ولی تو فعلا بلد نیستی قدر نعمتای خدا رو بدونی و ازش فراری هستی

کم مونده واسه تولدت امسال خیلی دوست دارم تولدت با سالهای قبل متفاوت باشه

فکر میکنم فعلا واسه شروع بس باشه خدا بخواد دیگه سعی میکنم زود به زود بیام واسه بروز رسانی وبلاگت

عاشق تو (مامان مریم)

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)