برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

روزهای پر از مشغله

1393/11/11 8:17
نویسنده : مامان مريم
744 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

7 بهمن تولد بابایی بود و من و تو یه تولد سه نفره واسش گرفتیم کادوهامونم دادیم ولی خیلی حال داد آخه حسابی غافلگیرش کردیم.

کم کم داریم آماده جابه جایی کامل میشیم واسه خونه جدید آخه تو اونجارو بیشتر از این خونه قبلی دوست داری.

عزیز من کم کم داری بزرگ میشی و درکت از دنیای اطرافت و آدما بیشتر میشه.

دیگه بد و خوب و تشخیص میدی غصه و ناراحتی و شادی و خوشحالی و درک میکنی یه ذره با بچه های همسنت فرق داری آقای دکتر صادق زاده گفت یه ذره پیش فعالی فکری داری که خیلی باید کمکت کنیم تا استفاده درست ازش بشه.

بیشتر دنبال اینی که کشف کنی وسایلای برقی چطور کار میکنن البته یه کمم خطرناک شدی که باید خیلی مواظبت باشم .

بعضی روزا خونه مادر جون شلوغ میکنی و سر و صدا راه میندازی که بیاین من و ببرین.بعضی وقتا میای شرکت مامانینا مهمون.

خلاصه عزیز دل من شدی همه زندگی من و بابا دوست دارم بوس

پسندها (2)

نظرات (4)

محمد
11 بهمن 93 12:43
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
مهتاب
11 بهمن 93 13:16
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
حسام قشمی
15 اسفند 93 18:54
سلام.وبلاگ خوبی دارید عالیه اگه میشه چت روممو با کلمه چت لینک کنید مرسییییییییییییییی http://hastichat.ir
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
19 اردیبهشت 94 13:32
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.