برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

اولین روز ساخت وبلاگ برسام

1389/11/30 12:13
نویسنده : مامان مريم
2,048 بازدید
اشتراک گذاری

(هفته22 حاملگی)
(هفته31 حاملگی)


سلام عشق مامان و بابا
صبحت بخير گلم چند روزه با مامان قهري تكونات كم شده اگه بدوني مامان دلش پر ميكشه واسه بغل كردنت بوسيدنت قربون صدقه رفتنت واسه همه اون روزا دارم لحظه شماري ميكنم حالا تو دلت مياد مامان و اذيت كني نگرانش كني تو مامان و با پاهاي كوچولوت بزن تا مامان از احساس كردن پاهاي كوچولوت لذت ببره از ضربه هاي تو احساس شادي كنه دلم واسه اون روز كه بخواي تو بغلم بخوابي و شير بخوري داره پر ميكشه پس مامان و اذيت نكن هميشه وجودت و سلامتي تو نشونش بده اونم با ضربه هات من و بابا خيلي خيلي دوست داريم ميبوسيمت جوجو كوچولوي عسل
1389/11/9 (هفته30 حاملگی)


سلام جوجوي من صبحت بخير
ماماني تازگيا حسابي شيطون شدي و منم از شيطونيات لذت ميبرم هر چقدر زمان ميگذره و به تولدت نزديكتر ميشيم صبرمم كمتر ميشه زود بيا كه مامان ديگه سختشه همه چي بابا داره تلاش ميكنه تا تو بياي حسابي شرايط و آماده كنه تا تو سختي نكشي ديروز تولد بابا بود منم از طرف خودم و تو كادو دادم كيك بريديم ازت تازه فيلمم گرفتم بيا كه نشونت بدم دوستت داريم هوارتا
1389/11/2 (هفته29 حاملگی)


سلام برسام قشنگم
زمستون سرد با جوجويي مثل تو برامون خيلي قشنگ شده .عزيز مامان و بابا نميذاريم سرما تورو اذيت كنه من و بابا برات كلي برنامه چيديم فقط تو بيا با پاهاي كوچولوي خوشگلت زندگيمون و قشنگ كن الان تو هفته 29 هستي فقط 11 هفته مونده گلم داره تموم ميشه اين فضاي تنگ و تحمل كن دوست داريم يه عالمه ميبوسمت پسرم
1389/10/26 (هفته28 حاملگی)


سلام جوجو كوچولوي قشنگ من صبح برفي خوشگلت بخير
ني ني جون چه برفي اومده چقدر دلم ميخواست بودي ميديدي برفاي خوشگلو ولي هنوز قايم شدي دوست داشتم تو اين برف باهات برف بازي ميكردم عسلم ولي ايشالله سال بعد من و تو بابا با هم حسابي برف بازي ميكنيم بوس گنده برفيم و برات ميفرستم بچسبون به لپ تپلت عزيزم
1389/10/25 (هفته28 حاملگی)
برسام مامان و بابا

سلام ني ني كوچولوي من خوبي پسرم
ديروز حسابي خوش گذشت روز خوبي بود دلم ميخواست بودي و به چشم خودت همه چي و ميديدي برسام عزيزم مامان بابا برات چه برنامه هايي واسه روز تولت چيدين جوجوي گلم اومدي ميخوام بهترينا رو برات فراهم كنم كوچولوي من مواظب خودت باش
1389/10/23 (هفته27 حاملگی)


سلام جوجوي من پسر گل مامان قند و عسل بابا
ديروز همش خواب بودي كه مامان تكونات و حس نكرد يا با مامان قهر بودي جوجه كوچولو پاورچين پاورچين حركت ميكني كه شيطوني كني ميدونم واي وقتي بهت فكر ميكنم ني ني برسام من دلم ضعف ميكنه برات دوست دارم محكم بغلت كنم ببوسمت ولي هنوز نميشه زود بيا كه ديگه انتظار سخت تر شده بوس بوس بوس بوس ...............................
1389/10/22 (هفته27 حاملگی)


سلام ني ني گل مامان و بابا
امروز زياد حالم خوب نيست ديروز رفتم دكتر گفت رشدت كم شده خيلي ناراحت شدم پسر كوچولوي مامان ضعيف شده بايد بهت برسم تا قوي شي بزرگ شي ولي منم كه هر روز حسابي عصاباني ميشم از دست همه ني ني قشنگم تو تنها كسي هستي كه حرفامو بهش ميگم خودت مواظب خودت باش مامان ديگه خودشم كم آورده هزار تا برات بوس ميفرستم
1389/10/20 (هفته27 حاملگی)


برسام عزيزم صبح يخيت بخير
امروز حسابي خودم و پوشوندم تا تو سرما نخوري ديروز من و بابا (البته تو هم همراهمون بودي ولي قايم شده بودي) رفتيم آزمايشگاه. واسه آزمايشم يه ليوان شربت قند دادن خوردم خيلي شيرين بود با اينكه مامان با خوردنش حالش بد شده بود تو چه ذوقي داشتي كلي وول خوردي تا حالاشم تكونات و تحركت زياد شده واي نميدوني چقدر مامان از اين كه وجودت و حس ميكنه لذت ميبره و خوشحاله . بابا خيلي تلاش كرد ديشب حركاتت و لمس كنه ولي تو فهميدي و برا اذيتش ديگه تكون نخوردي حسابي شيطون شدي و شيطوني ميكني من و بابا دلمون واسه ديدنت پر ميزنه زودتر بيا پسر نازم ميبوسمت
1389/10/19 (هفته27 حاملگی)


سلام برسام كوچولوي من صبحت برفيت بخير ني ني كوچولوي من ديروز صداي قلبت و شنيدم روحيه گرفتم وقتي هم كه صبح شروع كردي به تكون خوردن نميدوني چقدر لذت ميبردم جوجوي قشنگ مامان ، بابا خيلي دوست داره صداي قلبت و بشنوه ولي تا حالا نشده اين دفعه ميخوام ببرمش تا اونم كلي ذوق كنه قربونت برم بوساي زيادي برات ميفرستم هوارتا مواظب خودت باش
1389/10/18 (هفته27 حاملگی)


سلام جوجوي من صبحت بخير ني ني كوچولو چرا تكونات كم شده مامان و بابا با تكوناي تو از زندگي لذت ميبرن تكونات كم نكن مامان سختياشو تحمل ميكنه تو كه حركت ميكني من اميدوارتر ميشم كه به زودي زندگيمون و شاد ميكني دوست دارم ميبوسمت
1389/10/16 (هفته26 حاملگی)


سلام نين گل من جوجوي شيرينم ديشب چطوري دلت ميومد مامان و اذيت كني ولي من دركت ميكنم ميدونم بزرگ شدي و جاتم تنگه فدات بشم كم مونده تحمل كني زودي ميارمت بيرون پسر قشنگم ميبوسمت عزيزم مواظب خودت باش سپردمت خدا كه كمكت كنه مشكلي برات پيش نياد هوار تا بوس منو بابا برات فرستاديم همه نوش جونت
1389/10/15 (هفته26 حاملگی)


سلام ني ني گل دوست اشتني من الان كه اين چيزا رو مينويسم داري برا خودت وول ميخوري نميدونم اون تو داري چيكار ميكني ولي ميدونم خيلي شيطوني آخه تا ميبيني مامان ميخواد بخوابه شلوغ كاريات و شروع ميكني منم لذت ميبرم ني ني من خيلي دوست دارم مامان ميبوسدت 1000000000000000 تا
1389/10/14 (هفته26 حاملگی)


سلام پسر گلم امروز هفته 26 وزنت 800 تا 850 گرم و قدت 32 سانتي متر شده برا روزي كه ميخواي بياي دارم لحظه شماري ميكنم نميدونم چرا رفته رفته شرايطم سختر ميشه ولي وجودت آرومم ميكنه دوست دارم عزيزم ميبوسمت
1389/10/9 (هفته25 حاملگی)


سلام پسر نازم امروز حسابي كلافم اصلا نميخواستم بيام سر كار ولي بايد ميومدم به تو كه فكر ميكنم انگيزه پيدا ميكنم كار كنم تا بهترين زندگي و برات درست كنم زود بزرگ شو بيا پيش مامان و بابا پسر عزيزم ديشب خوردم زمين ترسيدم تو دردت بياد ازم ناراحت نشو خيلي حالم بد بود ولي فقط به تو فكر ميكردم كه چيزيت نشه مواظب خودت باش عسلم ميبوسمت هزار هزار تا
1389/10/6 (هفته25 حاملگی)  


سلام جوجوي مامان و بابا چقدر با اومدنت روزامونو قشنگ كردي نميدوني من و بابا چه برنامه هايي برات داريم فقط تو زود بيا منتظريم عزيزم با شلوغ كردن و بالا پايين پريدن تو چقدر ذوق ميكنم و لذت ميبرم به حركتتات عادت كردم ميبوسمت
1389/9/30 (هفته24 حاملگی)


سلام عزيزم صبحت بخير امروز مامان حالش بهتره. خوب آخه تو باهاشي مگه ميتونه بد باشه امشب شب يلداست اولين يلداي زندگيت مبارك پسرم ايشالله سال بعد پيشمي و كنار تو يلداهام خيلي خوشگل تر ميشه ميبوسمت دوست دارم
1389/9/29 (هفته24 حاملگی)


سلام پسر خوشگلم اگه ميگم خوشگل چون از همه دنيا برام زيباتري با اينكه هنوز نديدمت و نميدونم چه شكلي هستي امروز مامان بي حاله اصلا حوصله نداره بميرم برات كه امروز از غصه مامان تو هم كمتر تونستي تكون بخوري تو شدي سنگ صبورم آخه تنها كسي هستي كه حرفام و بدون قضاوت فقط گوش ميدي تا مامان سبك شه دوست دارم يه دنيا هميشه با من باش عسلم ميبوسمت
1389/9/28 (هفته24 حاملگی)


سلام پسر قشنگم 6 ماهه تو دلم جا خوش كردي و هر روز وابستگيم بهت بيشتر ميشه هر روز بيشتر حست ميكنم نميدوني چقدر وابسته تكون خوردنات شدم دوست دارم هر لحظه با هر حركتي حست كنم پس بيشتر حركت كن عسلم امروز زندايي گفت كه اونا هم ني ني دارن خيلي خوشحالم كه تنها نميموني و يه همبازي برات مياد زودتر رشد كن و بزرگ شو با اينكه با رشد تو من سنگين تر ميشم و بيشتر پا درد ميگيرم ولي برام لذت بخشه چون به خاطر پسرمه كه بيشتر از دنيا دوسش دارم بابايي همش ميگه بخور تا پسرمون گنده شه بزرگ شه پس بزرگ شو تا بابايي قصه نخوره ميبوسمت هزار هزار تا
1389/9/27 (هفته24 حاملگی)


سلام پسر گلم صبحت به خير چند وقتيه مشت و لگداتو حس ميكنم بعضي وقتا فضا برات تنگه ميخواي واسه خودت جا بازكني من و با مشت ميزني از اين كه پيشمي احساس خوبي دارم ميبوسمت عسلم به اميد اينكه اين 3.5 ماه هر چه زودتر تموم شه زودتر ببينمت
1389/9/20 (هفته23 حاملگی)  


سلام پسمل مامان امروز اصلا مامان حال و حوصله نداره به زور نشسته پشت ميزش برسام عزيزم ديروز خونه دايي مهمون بوديم خوش گذشت 2 شنبه ميرم دكتر كه صداي قلب قشنگت و بازم بشنوم زود زود بزرگ شو بابا خيلي دوست داره تو تپل و خوشگل باشي نميدونم چه شكلي هستي ولي مطمئن باش ما هميشه دوست داريم


سلام پسر خوشگل مامان
صبحت به خير پسرم . حسابي داري بزرگ ميشي . عسلم هر روز برا روزي كه بياي و زندگيمونو تازه كني ثانيه شماري ميكنم امروز ميرم برات لباس بخرم ديروز مهمون داشتيم نبودي تا شلوغ كاري كني بابا گفته بزودي با هم ميريم تا كلي برات خريد كنيم من و بابا دوست داريم خيلي خيلي خيلي زياد من و بابا تصميم گرفتيم اسمت و برسام بذاريم اميدوارم خودتم راضي باشي برسام كوچولوي من بوس برات ميفرستم يه دنيا
1389/9/9 (هفته21 حاملگی)


سلام گلم صبح قشنگت به خير با من آشتي كردي؟ باهام قهر بودي كم تكون ميخوردي من حالم گرفته مي شد وقتي كه ساكت بودي نميدوني چقد بي تابم واسه اومدنت زود بيا كه بدون تو زندگي من و بابا خاليه دوست دارم گلم ميبوسمت هزار تا
1389/9/7 (هفته21 حاملگی)


سلام عسل مامان پسمله خوشگلم وقتي تكون ميخوري حسابي خوشحالم ميكني بيشتر شلوغ كن تا آرومتر شم عزيز دلم همه چي برات خريديم كلي وسايل هر چي دلت بخواد فقط منتظريم تا بياي و زندگيمون و گرمي بدي گلم من و بابا بي صبرانه منتظرتيم الان تو 20 هفتته و 20 هفته ديگه مياي تا نصف راه و اومديم حالا نصف ديگش مونده زود بيا كه مامان دلش داره برات پر ميكشه
1389/8/12 (هفته17 حاملگی)
روزهاي شاد

سلام ني ني گلم اگه زودتر جنسيتتو بدونم اسمتو انتخاب ميكنم . امروز با هم ميريم جشن دوست دارم هميشه بهترينارو داشته باشي از روزي كه اومدي فقط تو عروسي و جشن هستيم اميدوارم هميشه اينطور باشه هوارتا دوستت دارم ميبوسمت 1000000000000..... بار
1389/8/11 (هفته17 حاملگی)
اولين روزهاي ورود

نگران بودم برا ني ني گلم اتفاقي بيفته. الان تو ماه 4 هستم .منتظرم زود بياد خيلي دوست دارم بدونم قند عسله يا گل پسره امروز خيلي عصبانيم از دست مدير عامل شركت ولي وقتي فكر ميكنم يه ني ني گل ميخواد بياد پيشم آروم ميشم ني ني خوشگلم زود بيا كه من و بابا بي صبرانه منتظرتيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)