برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

بی خوابی های شبانه

1390/8/12 12:02
نویسنده : مامان مريم
388 بازدید
اشتراک گذاری

برسامی در 1.5 ماهگیبرسامی در 1 ماهگیخیلی جیگریاینجا داره تلاش میکنه پاهاش و تا دهنش برسونهبرسامی در بدو تولدبرسامی اینجا شیر خورده سیر شده لالا کردهفشن شده پسمل مناینجا هم تلاش میکنه پا شه

سلام دوستان ظهر پاییزتون بخیر امروز تصمیم دارم از کارای دیشب برسامی بگم این عکس های بالا مربوط به ماه های اول تولد برسامیه مژه

دیشب که از خونه مادر جون اومدیم آقا برسام تو راه خوابیدن ما هم آروم آروم آوردیمش خونه خیلی یواش لباساش و در آوردیم تا بیدار نشه آخه اگه بیدار میشد بیچاره میکردمون تا دوباره بخوابه خلاصه بیدار نشد ولی 5 دقیقه بعد چشاش مثل دو تا گردو میچرخیدچشم

خلاصه تازه شروع داستان بود بازم مثل هر شب نمیخواست بخوابه میخواست بازی کنه

تا 1 شب در گیر بودیم تا خوابش برد 6 صبح هم با ما بیدار بود خیال باطل 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرش بابا
12 آبان 90 11:58
وای چقدر شبیه کوچیکیای برسام ماست. آخه من یه پسر دایی دارم که خیلی دوسش دارم. بچه بود شبیه برسام کوچولوی شما بود. راستی سلام. ببخشید از بس ذوق زده شدم سلام یادم رفت. خوب هستید؟ ممنون که به ما سر زدید و واسمون دعا کردید. خیلی خوشحال شدم مامان برسام جیگر. خوشحال میشم بازم پیش ما بیاید. راستی با اجازتون لینکتونو پیوند کردم.
سپهر
25 آبان 90 10:44
ماماني تازه كجاش رو ديديد من انقدر مامان بابام رو اذيت كردم تازه اولشه راستي من يه پسردايي دارم اول فروردين بدنيا اومده تقريبا همسن برسامي ، اون هم مثل برسام نازه آقاهه من رو هم خيلي دوست داره اون هم سفيده ، چشاي رنگي داره ، موهاي بور داره خلاصه عين عين برسامي شما تازشم دندونم درآورده