برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

11 ماهگي برسامي

1390/12/18 11:13
نویسنده : مامان مريم
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااامي چو بوي خوش آشنايي اونم بعد از ايامي

11 ماهگيت مبارك ماماني كم كم داريم به تولدت نزديك ميشيم بدوني چه هيجاني دارم چقدر واسه تولدت برنامه دارم فرشته من

بالاخره وقت كردم بيام و بنويسم

الان كه دارم مينويسم حسابي مريض شدي و ماماني و مادر جونم اين سرما خوردگي و از شما گرفتن

كلي شيطون شدي و جديدا هم  تلاش ميكني واسه پا شدن و راه رفتن

اگه نذاريم كاري و انجام بدي پاهات و رو زمين ميكشي و داد ميزني

عاشق قاشقي اونم وقت غذا خوردن تا غذاي اطرافيان و پخش زمين كنيماچ

اينجا مامان داري آماده ميشي بري حموم

شيطنت از چشم سيات ميريزهچشمک

اينجا هم تو ماشين بودي خوابت بردبغل

اينجا تو يه عمليات انتحاري موهاي برسامي براي بار دوم توسط بابايي و ماماني اونم با قيچي ابرو قهقههكوتاه شد اينم عكس موهاي كوتاه شده برساميمژه

اينم عكس قبل از عمليات اجراييعینک

پسرم تو اين عكس مريض شده و هنوزم حالش خوب نشده يه سرما خوردگي خيلي سخت

اينجا از حموم اومدي و خيلي هم سر حالي البته قابل توجه شما كه حموم برديمت خسته شي بياي شب و خوب بخوابي نيرو گرفتي تا صبح ما هم در ركاب شما فيلم ديديمخمیازهخمیازهيكي از اينا منم يكي هم باباي

اين عكس مربوط به بعد از خواب 1 ساعتي نصف شبه همون روزهآخ بابا بخواب جوجو ما صبح بايد بريم سر كار مامان

اينم از اون عكساييه كه شيطنتت و تو نگات نشون ميدي

واي كه چقدر خوردني شدي

 

قربون اون صورت آرومت بشم كه خوشگل خوابيدي

هزار تا بوس واسه پسر خوشگل منماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پارسا
17 اسفند 90 18:13
سلام دوست من من یک سایت بازی انلاین دارم به اسم گیم باز توی اون بیشتر بازیهای کودکانس یک امکان خوب که سایت داره میتونید هربازی که دلتون خواست فقط با قرار دادن یک کد اون بازی رو بذارید توی وبلاگ خوتون برای بازدید کننده ها قرار بدید ممنون میشم لینک سایت رو در قسمت دوستان خود اضافه کنید اگه خواستید میتونید از توی خود سایت با من در تماس باشید www.gamebaz.ir
مامان سپهر
18 اسفند 90 12:03
سلام برسامی جیگر.خوب شدی گلم؟یازده ماهگیت مبارک نازم.ایشالله تولدت توی خونه خودتون عزیز دلم.هزار تا بوس برا برسامی و مامانش.
نگين
18 اسفند 90 16:08
سلام از حضورتون و نيز اظهار لطفتون سپاسگذارم هميشه شاد و سلامت باشيدو برسامي جون رو ببوسيد.
مامان کیان
20 اسفند 90 21:05
برسام جان یازده ماهگیت مبارک .
عزیزم خیلی خوردنی شدی .
میبوسمت

ميسي خاله جون

مامان آرتین
20 اسفند 90 21:21
سلام گلم . مبارک باشه عزیزم

ممنون خاله جون
مامان رهام
21 اسفند 90 10:55
خدا بد نده خاله جون.عزيزم تو اون عكس با كلاه ماه شدي .مامان خانم اسپند لطفاً

مرسي خاله به خوشگلي رهام جون كه نيستم
مامان رهام
22 اسفند 90 11:12
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . پیشاپیش عیدتان مبارک
سمیرا مامان آنیتا
22 اسفند 90 22:08
سلام مریم جان من اصلا نتونستم چیزی بخونم .. بک گراندت خیلی با نوشته هات قاطی شده فقط عکسای برسامی گل رو دیدم و فهمیدم ماشالا 11 ماهه شده ... مبارک باشه گلم
سمیرا مامان آنیتا
23 اسفند 90 10:03
ای وای دیدی چی شد ؟ اون دفعه این صفحه آبیه نیومده بود همه چی رو اون خال خالی پشتش بود ... اینه که هیچی ندیدم
چه عکسای خوشگلی برسامی .. آنیتای ما هم باز سرما خورده ، غصه نخور تنها نیستی همه بچه ها همین طورن ..

مرسي خاله جون ايشالله كه آنيتا جونم زود خوب شه من كه خوب شدم