برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

تولد يك سالگي برسام

1391/2/10 11:56
نویسنده : مامان مريم
582 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حدودا يك ماه از آخرين نوشته هام ميگذره و من تونستم بيام و وبلاگ برسامي و آپ كنم.

قراره از عيد و سيزده و تولد بگم ولي مطالب زياده ولي اينجا عكساي تولد برسامي و ميذارم

قربونت برم به قدري كلافه بودي كه نتونستم ازت خوب عكس بگيرم

برسامي من

جشن تو جشن تولد تموم خوبيهاست

برسامم تم تولدت رنگين كمان بود

جشن تو شروع زيباي تموم شاديهاست

جشن تو طلوع يك روز مقدسه برام

جشن شكر گذاري به سوي درگاه خداست

توللللللللللللللللللللللللللللللدت مبارك مامان

برسامي وقتي تزئينات ميز بهم خورد يادم افتاد عكس نگرفتم اينم ديگه تلاشهاي آخرمه واسه وبلاگت

اين خودتي كه فقط بغل خودم آروم بودي و تونستم ازت عكس بگيرم

برسام زرزرو شده بودي بد اخلاق حتي دوربين هم همكاري نميكرد

اينم از كادوهات كه چشم ازشون بر نميداشتي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مسافران آسمانی
12 اردیبهشت 91 16:47
چه عجب مامانی شما رو دیدیم...مبارک باشه تولدت گل پسری...انشاالله 120 سالگیتو مامانی برات جشن بگیره عزیزم...
مامي مهرسا دردونه
13 اردیبهشت 91 13:05
برسام جون خاله تولدت مبارك باشه . انشالله كه تولد 100 سالگيتو جشن بگيري.

مرسي خاله
مامان متین
13 اردیبهشت 91 16:36
تولد گل پسرشما هم مبارک .از هدیه و پیغام زیباتون متشکرم
سمیرا مامان آنیتا
16 اردیبهشت 91 22:02
تولدت باز هم مبارک برسام قشنگم .. ایشالا صد سال ازین جشنهای خوشگل داشته باشی
مریم جان بقیه چطور شما رو دیدن ؟ من که هر چی چشم انداختم ندیدم .. فکر کنم خوابم میاد چشمام بابا قوری شده
خسته نباشی مامان گل .. من میدونم که گرفتن جشن تولد با یه بچه نوپای حتما شیطون خیلی سخته

مرسي سميرا جون دلم واستون تنگ شده اولين فرصت ميام ديدنتون عكساي تولد اكثرا خانوادگي بود نشد بذارم تو وبلاگش سميرا جون



مامان الینا
19 اردیبهشت 91 15:04
تولد تولد تولدت مبارک انشاالله که 120 ساله شی

مرسي خاله جون
مامان رهام
25 اردیبهشت 91 11:29
تولدت مبارك عزيزم

مرسي خاله جون
نوشين
30 اردیبهشت 91 1:32
سلام ببخشيد با تاخير تولد برسام جونو تبريك ميگم... ايشالا ا20 ساله بشه

مرسي نوشين جون
مامان مریم( محمد فرشته ی آسمانی )
30 اردیبهشت 91 17:56
سلام
مبارک باشه تولد 1 سالگی گل پسری ، انشااله تولد 120 سالگی
@}
اینم هدیه ما به شما

مرسي خاله جون ايشالله تولد آقا محمد