برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

من و برسام و کلی حرف

1391/9/11 19:27
نویسنده : مامان مريم
880 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد مدتها به دوستان خوب وبلاگی

خیلی دلم تنگ شده بود دلم میخواست بنویسم ولی فرصت نمیشد و حسابی سرم شلوغ بود

تو این مدت چند بار رفتیم مسافرت و مادر جون برسامی (مامان خودم)جراحی شد

برسامی هم چند روز بعد جراحی شد انگار اون جراحی که همیشه ازش میترسیدم تو قسمت برسامی من بود چقدر سخت بود لحظه ای که برسام و جدا کردن و بردن جراحیش کنن بدتر از اون وقتی بود که از ریکاوری آورده بودنش بیرون و صدام زدن همراه برسام بیاد تو و تحویلش بگیره

وقتی دیدم برسام داره خودشو میکوبه به تخت حالم داشت بد میشد و متاسفانه اون لحظه فقط من اونجا بودم  گفتن بگیر بغلت ولی نتونستم چون میترسیدم بیافته و سریع زنگ زدم بابای برسام اون اومد تو و بغلش کرد 9.5 جراحی شد و تا به هوش بیاد و دردش آروم شه شد 3 بعد ظهر بعد از اون خوب بود و فرداش ترخیص شد ولی چیزی که خیلی بد بود لحظه ای بود که دکتر اومد وزیت کنه گفت یه جراحی دیگه هم داریم اینو که گفت دیگه چیزی نفهمیدم بعدا از پرستار پرسیدم گفت چون بچه است نمیشد مدت بی هوشی بالا باشه واسه همین عملش دو مرحله ای شد حالام 28 آذر دوباره جراحی میشه 

بعد جراحی عکساش و میذارم تو وبلاگش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیمیا
12 آذر 91 11:41
مریم جون خوبی الهی بمیرم چی شده به برسام جون که جراحی شده مشکلش چیه؟تو روخدا ما را از حال خودت بیخبر نزار من و مهرناز هنوز هم تو اون کلوپ هستیم هر روز خیلی نگران شدم حتما یه خبر بهمون بده
سمیرا مامان آنیتا
12 آذر 91 21:12
ایشالا که این روزای سخت زود میگذره و فقط یه خاطره ازش میمونه خدایا خودت مراقب برسامی ما و دل مامانش باش
مامان آراد(خاطره)
13 آذر 91 1:28
سلام ..امیدوارم که خوب باشین..آراد جان در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده .. خوشحال میشیم اگه به آدرسی که پایین براتون گذاشتم برین و به آراد که کدش 007 هستش رای بدین.. با تشکر http://ninimod.niniweblog.com/post20.php