برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

من و گل پسر

1391/9/17 22:46
نویسنده : مامان مريم
940 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم حوصله دارم هم فرصت آخه جوجو و بابایی خوابن (از ساعت 9.30 شب)الان هم ساعت 10.10دقیقه شبه بس که برسام بد خوابه فردا بگم شما از 9.30 خواب بودین انکار میشه و .....

الانم من و لب تاپ و کلی حرف واسه گفتن

وقتی بلد نبودی راه بری فکر میکردم راه بری دست از سر من و بغل و اینا برمیداری ولی همچنان ما سر بغل کردن شما حین کار کردن مشکل داریم

کتاب لغتت:من(من میخوام-من اینجام)

بده-برو-نه-ددر-ماما-بابا-دلی-آب-به

خونه رو با یه شیشه آب به گند میکشی و تازه ما هم حق اعتراض نداریم

همیشه در حال پختنی و اسباب بازیهات ظرف و ظروف آشپز خونه است

دیروز خونه عزیز جون بودیم و امروزم دایی

دیروز که خونه عزیز اینارو ............ از یه طرف اونا اساس کشی دارن شلوغ بود از یه طرف شما وای انگار زلزله 8 ریشتری اومده بود خونه

در انتهام عکسای شما اونم در ادامه مطلب

بدون شرح

اینجا برسام پذیرش شده و تا0.5 ساعت دیگه میره اتق عمل

برسام و پارک مورد علاقش و تاب بازی

برسام و پدر جون ( بابای مامان)تو یکی از پارکهای مشهد

وجودت طبیعت و زیبا کرده ستاره زندگی من

و اینجا هم رامسر وو آقا برسام حوصلش خونه سر رفته و اومده تراس هوا خوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان سپهر
19 آذر 91 19:32
قربونت برم زن دایی الهی که این عملت از قبلی راحتتر باشه و زودی خوب بشی.
مامي مهرسا دردونه
23 آذر 91 10:16
الهي بميرم. خاله خدا بد نده ....چرا جراحي؟ ما بيخبريم عزيزم . انشالله كه هر چي زودتر اين روزاي سختت ميگذره ...........
مسافران آسمانی
27 آذر 91 19:34
سلام مریم جون خوبی عزیزم؟خیلی وقت بود فرصت نکردم بیام نت ف از حال دوستای گلم بی خبر بودم... پستتو خوندم شوکه شدم...عمل برای چی؟برسام جونی مگه چشه...؟تازه الآن تو نظرات دیدم نوشته ایندفعه راحت تر باشه...خیلی ناراحت شدم عزیزم هر چی هست انشاالله که مشکل خاصی نباشه...
مامان سونیا
29 آذر 91 15:30
گذشت پاییز ، آمد فصل سرما / سرآغازش شب زیبای یلدا چه شبهای درازی دارد این فصل / یقین زلف سیه گیسوی یلدا در این فصل زمستان یکدلی به / محبت ، دوستی ، سیمای یلدا شب یلدا عجب نیکو فتاده / به ماه دی که آید بوی یلدا در ایام گذشته کرسی عشق / بپا بود از شب والای یلدا به روی کرسی و سینی فراوان / عیان بود از صفا صد خوی یلدا لحاف و منقل و آتش به خانه / نشسته دور هم ، همسوی یلدا ز برف و داستان راه مانده / سخنها رفته از سرمای یلدا ز سنجد ، آش کشک و قصه گفتن / بسی دریای قصه پای یلدا ز نو رسمی بپا از بهر فردا / صفا و خرمی فردای یلدا مبارک باد فصل برف و باران / به یمن نعمت دیمای یلدا مقدم شکر ایزد کن به عالم / ز حاصل پر ثمر دارای یلدا
مامان سونیا
16 دی 91 18:45
..................\..\\............/. //.. ....................\..\\........../. //.. ......................\..\\......../. //.. .......................\ ```´´´-//.... .....................(___).(___)-..... ......................(0)......(0)``-._.. ........................|~......~ ,.`-..._.. ........................|...........|...`-...._.. ........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._.. ........................|.........|..\.... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبي؟....._..`... ........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\. ....................../...........|....\...........بدو بيا پيشم....................|.`\.\.. ...................../_....__)......\................منتظرتما.....................|...`\.\. .................../.............\.......|...................اينم فرستادم ......../.......).). ..................|...............|......|.....................بشيني روش ........./......(.(.(.(.. ..................|...............|......|......................با اين بياي.........../.........).).).). ..................|..()...()...|......\.............|....اا بدو بيا ديگه..........._.-'...........(.(.(.. ..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|.. ....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|.. .................................................|..|.|..|.............|..|..|..|.. .................................................|..|.|..|.............|..|..|..|.. ....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|.. ..................................../.........`` |.`......../...........`..|.
زهره
25 دی 91 9:30
سلام من امروز وارد کلوپی شدم که برای مامانای شاغل درست کردی ممنون
مسافران آسمانی
29 بهمن 91 18:24
سلام مریم جونم خوبی عزیزم؟برسامی خوبه؟چرا پست جدید نمیذاری؟دلمون براتون تنگ شده خانم خانما...
مامان نادیا و نلیا
25 اسفند 91 10:27
خدا حفظت کنه گل پسر ناز ما هم آپیم
مامان کیان
29 اسفند 91 20:36
ای پدید آورنده ی قلبها... دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تو اند؛ خرسندشان دار به تندرستی... و به عشقی پایدار و به تنی ماندگار پیشاپیش سال نو مبارک
سمیرا مامان آنیتا
14 فروردین 92 16:17
همینجوری دلم براتون تنگ شده بود
هیراد و عمه لیلاش
16 فروردین 92 10:28
عزیز دلم تولدت مبارک
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
16 فروردین 92 23:31
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزییییییییییییییییییییییییییزم
مسافران آسمانی
3 اردیبهشت 92 12:12
مریم جونم چرا دیگه آپ نمیکنی؟ نگرانتون شدم عزیزم حال برسامی خوبه خانمی؟
mamane m@ni
1 مرداد 92 16:09
مامان رهام
7 مرداد 92 17:50
سلام عزیزم خوبی خیلی وقت بودبهتون سر نزده بودم به نت دسترسی نداشتم...هزارماشاله مرد شده برسام جون دلم براتون خیلی تنگ شده بود.....هزارتابوس از برسام کوچولو
سمیرا مامان آنیتا
12 مرداد 92 13:29
دلم براش یه ذره شده