برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

برگشت به وبلاگ

1392/6/28 10:57
نویسنده : مامان مريم
765 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز بعد از 9 ماه و 11 روز برگشتم به وبلاگ تا بنویسم از پسملی گلم که عاشقشم

برسامم بعد از سومین جراحی بالاخره عملش موفقیت آمیز شد و مارو از استرس و نگرانی نجات داد

من و پسری و باباش تو این مدت کلی اتفاقات و خاطره و جریانات برام پیش اومد خوب- بد- قشنگ -هیجان انگیز

خلاصه الان پسملیم بزرگ شده دیگه از شیر گرفتمش از گهواره جدا شده با ما حرف میزنه وای آقا شده

خلاصه زحمتهامون نتیجه داد و برسام شد 2.5 ساله

منم برگشتم سر کارم و برسامی پیش مادر جونه و الانم احتمالا داره آتیش میسوزونه

راستی یه دختر دایی و یه دختر عمو هم به جمع خانواده ما اضافه شده سپهری و رادمان صاحب یه خواهر شدن

دوست داشتنی ترین موجود زندگی ما از دور میبوسمت دلم الان یهو تورو خواست

عکسات و آپلود میکنم میذارم تو وبلاگت

اینجا از حموم دراومدی و منتظر بابایی هستی والا دوباره برمیگردی حموم من

میشناسمت که میگم

میبینی اصلا نمیشه حواست و پرت کرد منتظر شکار لحظه هایی

اینجا سفره خونست من و تو بابایی سه تایی رفتیم شام بیرون

اینجام هم مرکز خرید تو تهران اومدیم خرید این ماشین قراره شمارو حمل کنه ولی فقط 10 دقیقه تحملش کردی بعد اومدی پایین تا آخرش تو هلش دادی

اینجام عموتینا دعوتمون کرده بودن باغ واسه نهار

پسرم واسه خودش یه پا رانندست

موش کوچولوی من خیلی دوست دارم

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامي مهرسا دردونه
28 شهریور 92 11:29
سلام عزيز دلم ..برا ما كه از اون خنده خوشگلا نكردي................؟؟؟؟؟؟/ يادت باشه يكي طلب ما
سمیرا مامان آنیتا
30 شهریور 92 14:41
عزیـــــــــــــــــــــزدلم چقدر بزرگ شده ماشالا .. دیگه یه پا مردی شده پسرکمون
دلم اندازه یه دنیا تنگ شده بود واسش .. حتما دوباره بنویس و حتما حتما بوسش کن محکم


مرسی سمیرا جون قربونت
مامان رهام
1 مهر 92 16:21
سلام مریم جون خوبی عزیزم..بلا دوره چرا سه تا عمل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11الهی بمیرم...قدم نو رسیده مبارک.....واسه خودش مردی شده


سلام مونا جان تقریبا جراحی برسام همون شبیه جراحی رهام جونه ولی واسه برسام فتق نبود مادر زادی بیضه هاش بالا بودن اونا رو با جراحی کشیدن پایین هم سخت بود و هم خطرناک امکان داشت بیضه هاش خراب شه تو طول عمل ولی خدارو شکر تموم شد
mamane m@ni
3 مهر 92 14:38
خدا رو شکر که همه چی مرتبه ایشالا همیشه شاد باشید و سلامت
مامان ماهان
3 مهر 92 16:50
خاله فداي اون ژست ها با اون عينك خوشگلت بشه جيگرم
نیلوفر (مامان نادیا و نلیا)
8 مهر 92 14:54
وااااای عزیزم چقدر بزرگ و آقا شده.....الهی هزار مرتبه شکر که همه چیز به خوبی تموم شد خیلی دلم واسش تنگ شده بود از طرف من هزااااااااااار تا بوسش کن
مامان ماهان
18 مهر 92 21:18
مامان كيان
19 مهر 92 19:52
خيلي خوشحال شدم دوباره برگشتي ماشاالله برسام جان بزرگ شده و براي خودش مردي شده ،برسام جان رو ميبوسم


مرسی مامان کیان عزیزم منم کیان جان و از دور میبوسم
ilia
16 فروردین 93 9:16
سلام . خوبید شما .. ؟ چه پسمل نازی هزار ماشاا.... خدا حفظش کنه ... به ما هم سر بزنید . ما بازم پیشتون میایم ..
ilia
16 فروردین 93 9:17
سلام . تولدت مبارررکخوبید شما .. ؟ چه پسمل نازی هزار ماشاا.... خدا حفظش کنه ... به ما هم سر بزنید . ما بازم پیشتون میایم ..
Kosar
30 دی 93 13:46
چه خوشمل شده این پسمل گل براش اسپند دود کنید