برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

مهمونی خونه مادر جون

1390/8/28 12:19
نویسنده : مامان مريم
404 بازدید
اشتراک گذاری

چه خوردنیه عروسکم

اینجا داره برسامم آماده میشه واسه حموم قربونت برم

میدونم عاشق آب بازی هستی

برسام و آکواریومش

جوجوم عاشق ماهی شده هر وقت بی تابی کنه حتما با دیدن ماهی سرگرم میشهچی میخوای بگی گلم

قربون اون ژست های آرتیستیت بشم وای چه خوشگل زل زده به من

خیلی خوردنی شدی آلوچه کوچولوم مثل یه جوجو  تربچه همش داره شیطونی میکنه

اینم کلی عکس ازت بازم دوست دارم از عکسات تو وبلاگت بذارم خیلی دوست دارم عاشقتم گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سپهر
22 آبان 90 15:54
سلام برسامی جیگر .حالت چطوره جوجو؟ شیطون بلا میخوای بری حموم اینقدر خوشحالی.خوردنی من؟
وروجک مااااااااا
25 آبان 90 18:23
سلاممممم بر برسام جیگر و مامان خشگلش.... قربونت بره خاله چه نازه ماشالله براش اسپند دود کن بووووووووووس خدا براتون حفظش کنه مریم جون مرسی به وبلاگ ما هم سر زدید