برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

گلايه هاي مخفيانه

1390/9/9 10:00
نویسنده : مامان مريم
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برسامم صبح قشنگت بخير گلم

امروز خيلي روز خوبي نيست اصلا شروع خوبي نداشتم ديشبم تو زياد حوصله نداشتي و همش گريه ميكردي فكر كنم داري دندون در مياري و واسه همينه درد داريميخوابي من هميشه شبا زودتر از يك شب نميخوابم ميدوني برسامم صبح زود هم بايد از خواب پاشم تا 7.15 صبح بايد شركت باشم يعني 6.40 دقيقه بايد از خونه بزنم بيرون تورو بذارم خونه مادر جون بعد برم سر كار 4 عصرم بيام خونه باباتم كارش اينطوريه كه 8 بايد سر كار باشه 2 هم بر ميگرده البته عصرا ميره پيش عموت ولي زود مياد بيشتر از من  تصميم گرفتم بيشتر به فكر خودمون باشم خلاصه عصر ميريم برات كلي وسايل بگيريم دوست دارم هميشه بهترين هارو داشته باشي عسلم عاشقتم قربونت برم خيلي دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سپنتا
26 آبان 90 1:01
سلام دوستم غصــ ه نخور میگذره.سپنتا هم داره دندون در میاره.خیلی سختــ ه ________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________
مامان سپنتا
26 آبان 90 15:46
سلام دوست جون اگه منظورت متحرک شدن عکسا هست باید بری توی وب پسر بد ودر اونجا پست "متن متحرک"رو پیدا می کنی و کامل توضیح داده.هر سوالی هم داشتی در خدمتم دوستم.www.badboy.niniweblog.com راستی من این قالب رو خیلی دوست دارم.قبلا برای وب سپنتا گذاشته بودم.خیلی ملوسه. اگه خواستی بگو تا بگم چطوری می تونی فهرست آخرین مطالب رو درست کنی. بــــــــــــــــــــ ـوس برای برسام جیگر
مامانه میکاییل
28 آبان 90 12:04
سلام دوست جون
بر حسب اتفاق از وبتون سر در اوردم متنتون رو خوندم دلم گرفت نه برای تو برای همه مون انگاری همه مردا با هم عزیز کرده اند این اخلاقه همشونه مخصوصه تو تنها نیست . دوست داشتی سری هم به ما بزن .


سلام عزيزم من سعي ميكنم بيام وبلاگتون و ببينم ولي خطا ميده
مامان سپنتا
2 آذر 90 21:54
خانومی! توی کدهایی که برای متحرک کردن عکس گذاشتی گزینه width رو مساوی 1165 قرار بده.برای بک گراند هم توی همون سایت که میری کدی که css داره اگه اشتباه نکنم.اون رو باید در قمت پایین کدهای قالبت کپی کنی. موفق باشی.سوالی بود بپرس باز هم
مامان آنیتا
18 آذر 90 14:37
سلام خانمی ، برسام قشنگت رو اتفاقی دیدم همسن دختر منه خدا حفظش کنه ببوسش