برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

پايان هشت ماهگي برسامي

1390/9/17 10:46
نویسنده : مامان مريم
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من امروز 2 روزه هشت ماهگيت و تموم كردي و رفتي تو نه ماه الان ديگه ميتوني تنهايي بشيني ديروز برا اولين بار ديدم ميخواي خودت بدون كمك حركت كني ولي جالبتر اينه كه علاقه اي به چهار دست و پا رفتن نداري دوست داري راه بري قربونت برم اين عكس و روز تاسوعا ازت گرفتم خيلي بي تابي ميكردي اصلا شلوغي و دوست نداري شب كه رفتيم خونه مادر جون آروم شدي خيلي جيگر شدي  ديشبم عمه جميل و عزيزينا اومدن شام خونه ما تا ميتونستي جيغ و داد راه انداختي تا اونا رفتن آروم شدي  اينم عشق مامان روز حليم با لباس مشكي هر روز يه حركت جديد ازت ميبينم واي اين كارات و صداهاي جديدي كه ازت ميشنوم نميدوني چه ذوقي ميكنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سپهر
18 آذر 90 11:52
جیگر من خیلی با لباس مشکی ناز شدی.قربون اون چشات بشم من.
روژین
21 دی 90 19:00
چه پسر ماهی داری خدا برات نگهش داره وب شما خیلی قشنگه مرسی که لینکم کردی من هم با اجازه لینکنون میکنم