برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

روز هاي خوب زندگي

1390/9/19 12:40
نویسنده : مامان مريم
544 بازدید
اشتراک گذاری

اينم آقاي برسام در حال تماشاي شبكه اجيال عرب

سلام برسامي مامان صبح خوشگلت بخير امروز يه ذره حالت از ديروز بدتر شده قراره عصر بريم پيش  آقاي دكتر تا حالت بدتر از اين نشه ديروز سرما خوردي ولي جمعه بود و نميشد كاري كرد فقط شب با بابايي رفتي حموم و در اومدي خوابيدي مثل يه عروسك عكس بالايي واسه 5 صبح امروزه كه خوابت تموم شده بود و نشستي داري تلويزيون ميبيني يه شبكه عربي هست كه كارتون پخش ميكنه ولي شب تا صبح يه چيز گرد كه انگار فضاييه رو نشون ميده كه داره شيشه تلويزيون و پاك ميكنه و تو هم عاشق هموني از كل برنامه هاي شبكه فقط همين فضاييه رو دوست داري كه روزا هم فقط ميان برنامه نشونش ميدن عكس پايينيتم استراحت بعد از حمامه

اينجا جوجوم رفته حموم خسته شده خوابيده

برسامم چقدر تو حموم بازي كردي با جيرجيركت كه خيلي دوسش داري رفتي حموم اونم تميز شده مثل خودت قربونت برم صبح جمعه من و تو بابايي حسابي بازي كرديم واي كه چقدر ذوق ميكردي

برسامي و بازيهاي قشنگش

من عاشق اين شلوارتم

اينم يه چند تا عكس از عسل مامان

مامان باز تو شيشه شيرت و گم كردي؟ 

قربون اون خنده نازت بشم

برسامي من عاشق اين عكس پايينيتم

خيلي جيگري برسامم

 

اينجا برسامم حاج آقا شده داره ذكر ميگهماچ

برسامي و باباش شب حليم سر ديگ حليم

تو عكس بالا برسامي سر ديگ حليم با بابايي هستي

اينم عسل من با لباس سياه

پسرم اينجا يه ذره سرما خورده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان گل
19 آذر 90 13:04
سلام خيلي پسر دوست داشتني داري ببوسش


مرسي قربونت
نسرین
23 آذر 90 15:46
سلام دوست عزیزم... و همراه جدیدم. دوستم اول از همه ازت ممنون و سپاسگزارم که به ووبلاگم سر زدی و من رو شرمنده مهربونی هات کردی.... ممنونم که من رو خوندی.... ممنونم که نوشته هام رو فهمیدی... گوشت رو بیار جلو... اینجا خونه دلتنگی هامه... فقط اینجاست که می تونم حرفهای دلم رو بنویسم... و گرنه هیچ جا نمی تونم... از اینکه برام وقت گذشاتی و برام نوشتی یه دنیا ممنونم از لطفت... عزیزم من مشهدی هستم اصالتا ... اما برزیل زندگی میکنم.... تمام خانواده ام مشهد هستن. اگر خواستی می تونم رمز مطالب رو برات بفرستم فقط شما بگو کدوم مطلب رو یمخوایی من برات رمز رو می فرستم. باز هم به من سر بزن.... خیلی نوشته هات ارومم کرد........ من هم تا بتونم به یاد مهربون یهات هستم. مراقب خودت باش. راستی نذر صلواتی رو که گفتی از اول محرم برداشتم. باز هم ممنونم ازت