برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

مراسم جشن دندوني آقا برسامي

1390/9/28 12:46
نویسنده : مامان مريم
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام يكي يه دونم 

چراغ خونم 

عزيز دوردونم

گل گلخونم

و

.

.

.

امروز روز خوبي بود به شرطها و شروطها كه خرابش كردن

اولين كار اين بود كه مدير عامل خوش اخلاقمون و دو شقه كنم ولي فعلا در توانم نيست

برسامي بالاخره روز جمعه خونه مادر جون جشن دندونيت و گرفتيم و آش دندونيتم پخته شد

قابل توجه شما كه بعد از 8 ماه زور زدين يه دندون در آوردين اونم تازه اجازه دادين يه ذره نوك دندون اون لثه محترمتون و بشكافه همين. بالاخره شب زنده داريها و در خدمت آقا برسام بودنها نتيجه داد (البته نصفه نيمه )

راستي جديدا شديد باباي شدي و تا ميبينيش خودت و ميندازي بغلش و منم دوباره ميخوام بغلت كنم فرار ميكني ديگه مطمئن شدم تو عاشق بابايي هستي منم بهش حسوديم ميشه

اينم يه عكس از جوجوي مامان در مراسم جشن شبونه خودموني

خلاصه تو و سپر چند تا عكس گرفتين و .....

 

اينم برسامي و سپهر توپولو عمه چه ژستي گرفتي فكر كنم شما قبلا مدل بودين نه؟؟؟؟

حالا به چي فكر ميكني؟؟؟

نه فكر كنم اون بالا يه خبريه برسامي هم با ترس نگاه ميكنه فكر كنم الان ميتونم فرد شجاع عكس و معرفي كنم سپهري شجاع  كه نشون داده از هيچي نميترسه

اينم از دايي سجاد به همراه 2 تا جوجو

اينم بابا جليل و دايي علي برسامي گوشت و بيار برسامي(به نظرت دايي به چي فكر ميكنه........به تو يا به ني ني آينده خودشون)

اينجا تو عكس پاييني هم تو در حال تلاش واسه خراب كردن كيكي و بابايي نميذاره

و در انتها كيك جشن آقا برسام

خلاصه فعلا نميذاري از مرواريدات عكس بگيريم مي خواي همه رو سورپرايز كني قلبماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیرا مامان آنیتا
29 آذر 90 9:37
برسام گلم مرواریدات مبارک باشه عزیزم یواش یواش و بی صدا شدی جز کباب خورا به دنیای خوراکیهای خوشمزه خوش اومدی عزیز دلم
مامان رهام
29 آذر 90 11:17
سلام مريم جون.مبارك باشه عزيزم. با افتخار لينكتون مي كنم.وب قشنگي داريد.از اشنايتون خوشحال شدم
مامان رهام
29 آذر 90 11:50
بیا ماه من و یلدای من باش شب بارانیه دی ماه من باش بیا زیباترین مجنون این شب یه عمری با من و لیلای من باش . . . . پیشاپیش یلداتون مبارک [بوسه][بوسه]
نوشين
30 آذر 90 2:00
سلام...ممنون كه به من سرزدي...خوشحالم كردي...مبارك باشه مرواريداي برسام جون... يلداتونم مبارك
سمیرا مامان آنیتا
30 آذر 90 11:30
برسام گلم اولین یلدات مبارک مامان مریم گل براتون تو این شب یلدا بهترین آرزوها رو در کنار بابا جلیل و برسام عزیزم دارم
جغله کوچولو
3 دی 90 17:39
سلام بر برسام جون و مامان مهربونش. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...