برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

روزهاي برفي

1390/10/18 13:21
نویسنده : مامان مريم
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برسام عزيزم

بازم طبق معمول دير كردم امروز 9 ماه 4 روزه كه زندگي من و بابا جليل با اومدن تو قشنگ شده

چند روزه كه برف مياد و زمين يخ شده ولي به خاطر سرماي بيش از حد نمي تونم ببرمت بيرون تا برف بازي كني و منم ازت عكس بگيرم

تازگيا يه سري چيزاي جديد ياد گرفتي مثلا اگه چيزي و نخواي و مطابق ميلت نباشه ميگي اه

بوسيدن و ياد گرفتي

تا ميبيني من و بابايي آماده شديم ميريم بيرون يه سر و صدايي راه ميندازي كه منم ميام ما هم مجبور ميشيم سرت و گرم كنيم تا رفتنمون و نبيني

دلتنگ ميشي و وقتي از سر كار ميايم ذوق زده مياي بغلمون و ديگه بغل كسي نميري

راستي هنوزم كه هنوزه نمي خواي چهار دست و پا بري ولي سعي ميكني پا شي سر پا قربونت برم

يه چند تا عكس ازت گرفتم كه ميذارمشون تو ويلاگت

قربون اون نگاه قشنگت بشم من عروسكم

تو اين عكسا كنترل ماهواره رو گرفتي دستت به هيچكسم نميدي طبق عادت هميشه گي عاشق كنترلي اونم ماهواره

اينجا هم كه گير دادي به گهوارت

 

تو اين دو تا عكس بالايي و پاييني ستاره بارون شدي گلم

داري تلاش ميكني بياي پايين دنبال راه فراري

تو اين عكس پاييني از خواب بيدار شده بودي از پف چشات معلومه 

خواستم عكست با بقيه عكسات متفاوت باشه اطرافت و حذف كردم

تو اين عكس بالايي داريم ميريم بيرون شمام ميدوني داري مياي ساكتي فقط مونده بود كفشات و بپوشي

برسامم ديروز بردمت كنترل هم وزنت خوب بود هم قدت وزنت 8.750 كيلو قدت 70 دور سرت 45 عالي بودي

اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشي فرشته من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا مامان آنیتا
19 دی 90 9:13
هورااااااااااااااااااااا این دفعه دست خالی برنگشتم برسام جونم چرا نمی برنت تو برف ؟ میای با من و آنیتا ؟ قربونت برم این جا برف که هیچ .. بارون هم نیامده .. اما به جاش با هم سه تایی میریم پارک عکسهاتم ماشالا چه خوشگله .. مخصوصا عکسهای گهواره ات .. آخیش .. راحت شدم دیدمت ..
مامان مينا
19 دی 90 9:42
سلااااااااااااااااااااااام واي چه وبلاگ جالبي چه پسر جوجويي داري ميبوسمش
مامان رهام
19 دی 90 10:47
سلام برسامي من .خوبي خاله جون چه عكساي خوشگلي.مريم جون مرسي كه به ما سر مي زنيد.خوش به حالتون تو شهر ما برف نمياد
سمیرا مامان آنیتا
21 دی 90 10:10
اومدم سر صبحی یه نگاهی کنم و کیف کنم و برم دنبال کارام
مامان نادیا ونلیا
21 دی 90 13:08
وای وای خدا چه پسر نازیه....یه بوس گنده واسه برسام کوچولو
لیلا مامان کیان
21 دی 90 19:02
مرسی که به وب لاگ کیان سر زدین . ماشاالله پسر خیلی نازی دارین خدا براتون حفظش کنه .ما هم شما رو لینک کردیم .
سمیرا مامان آنیتا
25 دی 90 10:38
عه ؟ اون پرده هه نبود ها .. ما هی وایسادیم نیومد همین جوری یالا گفتیم اومدیم تو ببوس برسام عسلی رو