برسامبرسام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

برسام تموم هستی مامان و بابا

بعد از تعطيلات

1390/10/25 14:07
نویسنده : مامان مريم
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام برسامي من امروز بعد از 3 روز تعطيلي بازم خسته اومدم وبلاگت كه بنويسم

ديشبم مثل شباي قبل نخوابيدي و منم پا به پات بيدار بودم صبح هم اومدم شركت حالا هم منتظرم ساعت كاريم تموم شه بيام پيشت

اين عكسارو و جمعه همين كه رسيديم خونه مادر جون بابايي ازت گرفت

مادر جون هم با اون ملافه روي مبلارو پوشونده از ترس آينده تو سپهر اونم از حالا

اين عكس بالايي رو هم من ديروز تو خواب و بيداري ازت گرفتم ولي ديگه بقيش يادم نمياد چون خوابيدمخمیازه

فرشته مهربون من ديروز با همه خستگي وقتي به صورتت نگاه ميكردم خستگيم در ميرفت آخه يه آرامش عجيبي تو اون صورت معصومت هست كه پر از مهربوني و دوست داشتنه منم كه عاشق اون صورت قشنگتم اونم حالا كه اون خطهاي گونت پر رنگتر شده و موقع خنديدن چال رو گونت و بيشتر نشون ميده

ديشب مادر جون و پدر جون خونه ما بودن و ساعت 9.5 شب هر دوتا دايي و با سپهر عمه اومدن خونمون اولين بار بود كه با اومدن مهمون تو خونه بي تابي نميكردي و بازي ميكردي ديگه داري عزيزم كم كم بزرگ ميشي و عادتاتم عوض ميشه

من دوست دارم و ميپرستمت تربچه كوچولوي دوست داشتني منبغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگين
26 دی 90 14:05
دوست خوبم سلام از آشنائيتون خيلي خوشحالم . از حضور قشنگتون و همچنين لينكتون هم سپاسگذارم. منم با افتخار لينكتون ميكنم . به جمع دوستان نگين جون خوش اومدين . پاينده باشيد.
مامان رهام
27 دی 90 10:02
مامانش اسپند لطفاً.به به چه عكساي خوشگلي بابا جوني ازش گرفته
سمیرا مامان آنیتا
27 دی 90 10:47
آخ جون چال گونه هم داره پس برسام عسلی بزرگ شدی ماشالا ها .. آنیتای ما هنوز شدیدا غریبی می کنه .. وای به روزی که مهمون بیاد خونمون بوسسسسسسس برای تو پسر نمونه
مامان نادیا و نلیا
4 بهمن 90 11:10
برای برسام جون .... به ما هم یر بزنین منتظر حظورتون هستیم...خوشحال میشیم
ما مان سونیا
5 بهمن 90 10:53
چه خوشگله این گل پسر منتظر حضور گرمتون و نظر دلگم کننده شما هستیم با تبادل لینک موافقید؟
کیتکس
6 بهمن 90 1:09
ممنون مامان جونش چه وبلاگه قشنگی درست کردید برای برسامی جون

چه خوش آمده زیبایی
من هم خیلی دوست دارم

حالا با عسلی بدوو بیاین به وبلاگه ما تا هر چه زودتر از مسابقه ی نقاشی و اطلاع رسونی نمایشگاه کیتکس باخبر بشین و از دسته عمو پورنگه تلوزیون جایزه بگیرین

معلومه که جوجو هنرمنده و حتما جایزه رو می بره
زوووود زووود دیر نشه!!

بیلبردهای خیابون رو هم نگاه کنید

منتظر هستم


سلام كيتكس جون سعي كردم بيام سايتت باز نشد خانم